torsdag, april 26

Myrtle Beach

Jag tankte visa er ett kort pa mig och Ron Jeremy men datorn dar uppe verkar inte gilla mig just nu. Sa jag sitter nere vid Kim's och Larry's dator, och dom har inte mina kort forstars.

Till helgen blir det Myrtle Beach! Yeeees! Tusan vad sugen jag ar pa att aka. Jag och Adelka och Nate, fan vad roligt det ska bli! SEn har vi mote pa sondag sa vi maste komma tillbaka fore klockan 2 bara :(

Kiel ar fortfarande pa traning :( Jag saknar honom mer och mer. Buhuhuhuh! Varje gang jag hor nagon saga OMG sa hor jag han saga OMG pa just det sattet han sa det for att reta mig. Han lat som en fjortis. Han kommer tillbaka nasta helg, men da ska han till Florida och jag tror inte jag kan aka med honom, for mandagen efter kommer familjen och jag maste nog stada :/ Jag vill! Shit, vad jobbigt det ar. Jag gillar honom bra mycket mer an jag trodde. Jaa, Carro, du hade ratt, jag foll for honom. Och det ar jobbigt.

Whatever, accept and move on! :(

Ha det bra!
Emmalicious

Inga kommentarer: