måndag, april 23

En till lista :D

Tillbringade helgen hemma. Det trodde ni va inte, mamma och pappa, men jag var hemma och tittade pa tv bade lordag och fredag, och jesus vad skont det var :D Funderar pa att aka till Myrtle Beach nasta helg sa det var skont att bara ta det lugnt. Idag var jag och Lesia hemma hos Nate (kompis, asskon kille, kort kommer) och vi drog till hans kompisar (gift, 19 och 22 ar gammal). Iaf, dom hr pool pa omradet. Vi tillbringade 3,5 h dar. Utan sun screen. Jesus Maria vad rod jag ar. Larry kallade mig Lobster. Tack for den liksom. Ska forsoka ta kort sa ni far se hur rod jag ar! Shiiit!
Tva veckor kvar!

LISTAN:
10 favoriter
Färg: Orange och rod
Mat: pannkakor
Band: Nickelback, Stone Sour (tycker mest om soloartister tror jag)
Film: The note book, crank, notting hill, austin powers filmerna
Bok: Harry Potter and the order of the phoenix
Sport: Handboll, basket, fotboll och american football
Årstid: sommar
Veckodag: lördagar och sondagar
Glassmak: Vanilj och oreocookies :D
Tid på dygnet: Natten :D

9 för tillfället
Humör: Sjuuukt trott, varit i solen hela dagen
Smak: lite sa dar efter maten smak tror jag
Kläder: Linne och kortbyxor
Bakgrund: Kollage
Nagellack: nat vitt skit jag snodde av Adela
Tid: 8:02 PM
Omgivning: huset, stupid sover pa nedervaninge, nick tittar pa tv i tvrummet
Irritationsobjekt: Att jag lat mig sjalv brannas sonder

8 första
Bästa vän: Maria
Screen name: Hur ska jag komma ihag det? Antagligen Emma
Husdjur: Marsvin eller nej... eller joo dom heter kanske det.. ser ut som hariga rattor
Piercing: Oronen
Förälskelse: Martin
Musik: Arvingarna was the shit!
Bil: Jaa, min egna har jag inte haft an... fast skulle val saga att den bil jag kor nu ar min... kanske
Kyss: Tanker jag inte saga :P

7 senaste
Cigarett: I Decemeber... och inte tanker jag gora om det, har aldrig hostat sa mycket tror jag :/
Mat: Sausage, pilaf and sallad :D
Dryck: vatten
Biltur: Idag, pa vag hem fran Nate
Kyss: Forra sondagen nar Kiel lamnade av mig har hemma :(
Spelad låt: Det var typ... kommer inte ihag, antagligen Akon eller nat
TV-program: CSI

6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: Hahahahahaa, neeej
Brutit mot lagen: Japp, nu och da
Blivit arresterad: Nej det har jag inte
Badat naken: Japp
Varit med på TV: Nej, faktiskt inte
Kysst någon du inte känner: Hahahaha, det basta ju :P

5 nej tack
Kläder: gummistovlar och axelvaddar
Mat: Potatisbullar
Musik: Death metal, HATA
Dryck: Jagermeister, europeisk ol och rootbeer/ dr pepper
Personlighetsdrag: sjalvgod, egoistisk och kall

4 saker
Du gjorde igår kväll: tittade pa tv, skrattade, rastade stupid och borstade tanderna
Du kan höra just nu: Larrys mobil, diskmaskinen, torktumlaren, tv
Du inte kan leva utan: Familjen, Vanner, hundar, uppskattning
Du gör när du har tråkigt: tittar pa tv, laser, sitter vid datorn, bakar

3 personer
Du kan berätta allt för: Claudia, Adela, Lynn
Du tycker om: Shit! Tre? MammaPappa, Malin och Niklas. See, tre :D
Du inte gillar: Andrea, Christina, Denia

2 val
Kaffe eller te: Latt kaffe!
Vår eller höst: Varen, alskar det faktum att allt kommer till liv

1 önskan
Att solbrannan inte kommer gora sa forbannat ont.

1 kommentar:

Mary sa...

Jag tror att det är hamster som du va ute efter :)