lördag, april 7

Happy Easter

Japp, da var det pask. Yet another holiday. Shiiit, det ar typ den sista hogtiden jag kommer fira i de forenta staterna. Fjarde Juli kvar :D

Pratade med mor, far, morbror och kusinen idag. De har alla forutom mamsen fodelsedag inom den narmsta veckan. Talade aven med Poplynn som fyller ar pa tisdag. Varje gang jag pratar med nan hemifran och speciellt nar jag pratar med dom under en langre tid kanns det som om jag ar hemma. Som om det bara ar att saga att vi ska traffas nere pa stan vid alen och ta en fika. Men sen kommer jag pa att vi har ett ratt sa stort hav mellan oss och att det inte riktigt funkar att ta en fika. Tragiskt. Det var kul att prata med alla iaf. Jag saknar mamma sa mycket. Det ar faktiskt nastan bara hon som fattar min humor. Hahahaha! Och det ar henne jag brakar mest med ocksa. Tror inte det gar ett samtal utan att vi hojer rosten at varandra. Shit.
32 dagar tills dom kommer :D Whoopiedooo!

Anyhoo, my blog is uppdated and Carro has something to read.

Tack for samtalet Lynn, aven fast jag har blivit otroligt mer sjalvcentrerad (amerikaniserad). Det var skont att prata med nagon som kannde mig forut. And btw, USA ar fore ;)

Ha det bast!
Emmalicious

Inga kommentarer: