tisdag, april 3

April's fool

Det var meningen att jag skulle lura Mimi i sondags, men jag madde helt enkelt for daligt for det. Jag var sa himla bakis. Kan mycket val ha varit for att Kiel vackte mig klockan 1 och om jag somnade for 8 den morgonen sa var det bra. Jag ska aldrig dricka igen. Damn Anthony som lat mig dricka sa dar mycket!

3 april idag. Jag har precis rakpermanentat mitt har igen sa vi far se om det blir nagot rakare. Ami ar tillbaka i Sverige, hon orkade val inte mer. Mimi ar sjuk och jag har inte tranat sen i fredags. Maste jag saga hur tjock jag kanner mig.

Igar var jag och barnen pa nan farm har i narheten. Dom hade alla mojliga slags djur. Till och med en alligator! Det sotaste var iaf hundvalparna. Det var runt 10 st vita fluffbollar. Dom var underbara! Jag, Nick och Hannah ville allihopa ta med en hem :P

Kiel ar borta nu. Men han kommer igen pa fredag. Han kommer antagligen inte aka till Florida sa jag kommer inte aka dit :( Jag vill jag vill jag vill! Men han kommer forhoppningsvis aka nasta helg sa da kanske jag kan aka istallet :D

Ha det bast!
Emmalicious

Inga kommentarer: