måndag, januari 14

Sjukling

Host host låter det om mig. Jag har en förskräcklig hosta och det är väl en otrolig tur att jag är ledig den här veckan så jag inte måste gå upp till en klocka för svårt att somna har jag. Host host :S

Till helgen har vi match så vi får se hur jag mår då. Har jag fortfarande en sådan här hosta så kommer det aldrig gå att spela. Då ligger nog lungorna på planen efter ett tag :/

Handbolls EM i Norge börjar för Sveriges del på torsdag också - 19.30. Nästan så att jag planerar på att skippa träningen (om jag kan träna) bara för att få titta :D Jag älskar handbollsVM eller EM. Gosh vad det är exhilerating!

Vi har en hemtenta att skriva. Det går otroligt långsamt. Jag har ett halvt svar. Jag har 2,5 svar kvar att författa innan Sixteen hundred på fredag. Då blir det att dra på systemet i Gävle också eftersom jag inte vågar mig ner på systemet i stan. Sara förstörde det för mig genom att nämna för sin mor att jag inte skulle ut till helgen. Svårt att förstå? Kan tänka mig det, men det enda ni behöver veta är att jag inte skulle ut i helgas men var tvungen att köpa alkohol ändå.

Jag och Staffan ska ha vinkväll på lördag. Vem som än läser är välkommen att komma med. The more the merrier as it is said.

Jag lade klart ett pussel igår. Jag tänkte börja på ett nytt eftersom jag hade hela 4 Harry Potter filmer kvar men orkade inte förstöra det gamla och bestämma vilket av det nya pusslen jag skulle börja med. Måste det nämnas att jag hade feber? Så istället lade jag mig på Malins rum och kollade på Miami Inc, Canada's Next Top Model och One Tree Hill. Jag flåsar dig i nacken Karin, kolla klart nu!

Nu kan ni få se en bild från Prag. Det är en bild på mig och Adela på hennes jobb.

Inga kommentarer: