onsdag, januari 9

Mer än 1 år

Jag komjust på attjag har haft min blogg i mer än 1 år nu. Det är bra stund det. Inte för att jag har skrivit så mycket men detär ändå häftigt att jag fortfarande har den kvar. Jag har en tendens att ge upp oc så där.

Nyår har kommit och gått. Jag ska nog ge upp nyårsfirandet. Efter 3 års grinande och ingen festkänsla alls så är det bara att inse att nyår inte är min högtid. Men det var otoligt skojs att träffa adela igen. Vi blev addicted till Borat och insåg att han är ungefär jättesexig.... NOOOOOT! Hahahahahahahahahah... dålig humor jag vet.

Det blir nog London till hösten. Det blir dyrt men frågan är om det inte är värt det :) Diploma in International Business skulle jag i såfall studera och det låter ju jätteintressant.... NOOOOT! :D

Plugget har börjat igen och jag fick även reda på vad jag fick på min tenta jag hade innan jullovet. Hela 91 poäng fick jag men tyvärr vet jag inte vad totalpoäng var, men vi kan väl låtsas att den var 100 för det låter otroligt bra, hehe.

Jag ska sätta upp någn bild från Prag om någon dag för nu måste jag ta ut åsnan så hon får kissa.

Tack för mig

Emmalicious

Inga kommentarer: