lördag, november 24

Lördag

Idag är det den 24:de och det betyder att det väldigt snart är julafton. Jag jobbar faktiskt julafton så jag kommer inte vara hemma så mycket då, men man får se det från en positiv sida och jag får ju faktiskt pengar för det. Som mamma sa nyss, mycket pengar till och med =)

Ikväll blir det fest, men jag har inte bestämt mig var än. Jag är (själv)inbjuden till Karin's 18-årsfest i Ljusne, men vi får se om jag hamnar där. Det kanske blir så att jag åker med Maddis hela tiden också. Men då blir det ju olaglig drickning. Inte bra!

En av mina engelska lärare sa att jag är för informal för att få ett A. Jag skriver precis som jag pratar och jag pratar way för mycket slang. Hahaha, så blir det efter ett år med au pairer och soldater. Men han sa också att han faktiskt tycker att jag är en duktig elev och vill att jag ska fortsätta med B-kursen eftersom han tycker om att han mig i klassen, yay!

Nu måste jag faktiskt gå, för mamma säger att jag inte får sitta här längre :S Men först ska vi se om mitt infamösa kort från Turkiet kan laddas upp. Kom ihåg, det är nog det fulaste kortet på mig någonsin, haha!

Inga kommentarer: