lördag, september 8

Utgång.... igen

Jaha, då var det tredje veckan man var hemma då... alltså hemma hemma, jag har varit utanför staterna i en månad och några dagar nu :) Det är tredje veckan i rad jag gå ut också. Hmmm.... kanske borde jag sluta. Men jag orkar inte för ajg ahr inte fått festa lagligt på ett år, och här får jag göra det! Whooopidooo!

Ska till Grodan ikväll med Mi chica bonita. Får se om vi hittar dit överhuvudtaget, haha. Annars kan vi ju sätta oss på en parkbänk som en annan a-lagare och dricka. Men det borde gå bra, jag har en liten aning om vart han bor iaf :D

Skolan går bra. Jag har tydligen inte en amerikansk dialekt men jag har den mest amerikanska dialekten av hela gruppen. Hmmm, undra om det är nåt att vara stolt över. Ännu inte börjat titta efter ett dejtoffer. Det var det första Lesia frågade mig när hon skrev mig efter att jag kommit hem. Jäkla gullunge. Tusan vad jag saknar henne. Och Adela. Min Adelka. Och tusan vad jag saknar Abbey. Vad jag ångrar att jag inte smugglade med henne hem.

Nu ska jag fixa håret. Får se om det blev nå vackert eller vad som hände i hårrullarna.
Ha det bäst!
Emmalicious (får man skriva så i Sverige?)

Inga kommentarer: