lördag, september 29

Livet är skönt

Jag sitter här nu och borde egentligen skriva klart mitt tal, men jag har ju faktiskt bara avslutningen kvar så jag kände att jag kunde ta en liten pause.

Jag var i Gävle på klassfest i Osndag. Det var otroligt trevligt. Fast det blev nog mer en tjejfest för vi var bara tjejer men det gick bra ändå! Jag hade ju kunnat visa lite bilder men faktiskt så hade jag inga batterin i kameran så jag kunde faktiskt inte. Men nästa gång så :P

Jag har köpt min biljett till Prag, så den 29 December åker jag till Adelka :D Whoopiedoo!

Jag hade faktiskt inte så mycket att säga, kom jag på. Joo, Daniel ska vinna Idol! Shit så sexig han är! Det är ju allvarligt fel på mig haha! Han kan faktiskt sjunga också :P

Nej, nu ska jag göra klart det här talet så jag kan sluta stressa så mycket :)

Ha det bäst!
Emmalicious

Inga kommentarer: