söndag, februari 24

Again

Såå, igår var det meningen att det skulle bli match, men eftersom Horndal är sämre än oss på att samla ihop spelare så blev den framskjuten. Det resulterade i en springtur för Emma ungefär kvart i åtta på kvällen. Jag hade noga ränkat ut att jag skulle hinna springa och duscha innan min framtida man kom in i rutan. Det hann jag. Jag missade in en sekund av bilderna av honom eller en stavelse av vad han sa. En dag ska jag bli Fru Björn Gustafsson! Men tydligen så kommer jag få dela honom med både Vickan, Mary och Sara. Det är fan förjävligt!

Sen har jag klippt mig också. Lite sådär halvkort kort eller nåt. Ja är riktigt nöjd. Känns lite som om det är för elegant för mig så jag försöker flickaktiga till det lite grann. Det funkar faktiskt! Men en liten bild kanske ni vill ha :)



Sen har jag insett att jag antagligen har börjat få en släng av min gamla ätstörning. Kanske inte så allvarligt men det var precis så här det började förra gången. Vi får väl hoppas att jag har fel :/

Det är avslutningsfest den 15 Mars för handbollen. Man får ta med sig en dejt så det är bara att anmälsa sig frivillig! Det kostar 200 kr per person och då kommer ni få se diverse personer i alkoholens hårda grepp. Det kan inte bara vara jag som ser fram emot det, haha.

Ha det bäst!
~Sally - Also know as Emmalicious~

2 kommentarer:

Caroline sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Caroline sa...

Fan Emma, du ser j så där.. Vuxen ut :D